Merhaba05 ezberlemek ve anlamak bambaşka şeylerdir. Anneyle yapıldığında anlar ama tvden ezberler. Ezber unutulur ama anladığını unutması imkansız. Tv sadece konuşmada değil kişilik,karakterde de gerilik yaşatır. Özgüveni,kendini ifade biçimi,anlama güçlüğü,arkadaş ve çevresi ile iletişimi bunlarda da sorunlar teşkil etmektedir malesef. Şuan çocuklarımızda bu kontrolleri sağlayabiliyoruz ama bizler birer birey yetiştiriyoruz ve anne-babası ile zaman geçiren bir bireyin çocukluğu geleceğini de etkiler unutmamak gerek.