Svgcarim BeyCan_aks maşallah 😍 benim oğlum da söylüyordu baba dede nene teyze ama bıraktı onları şimdi anne mama gol at al mö gibi şeyler söylüyor ❤️
Uykularharamolduu Svgcarim 5 gün sonra tam 18 aylık olacak. her şeyi ıh ıh diyerek veya göstererek anlatıyor. suyu mu istiyorsun vs diyerek her istediğinde konuşması için çabalıyorum. çiş, pis, baba, gel, bir, havhav diyor ama sürekli söylemiyor tabi. canı isterse.
Svgcarim Uykularharamolduu canınızı sıkmayın doktor yeterli dedi ben bikaç gündür resimli kitaplardan aldım resimleri gösteriyorum sanki azcık işe yarıyor normal de ben de sürekli ne istiyorsa ismiyle tekrar ediyorum ama söylemiyor inatla 😂
Biz3kisiyiz_ Svgcarim kızım da 1 hafta sonra 18 aylık olacak 20-25 arası kelimesi var . Bir kaç kelimeyi biz söylersek tekrar ediyor ama günlük olarak pek kullanmıyor sorduğumda cevap veremiyor (teyze,hala,balon, zürafa gibi şeyleri)