turkan2_ ben 7.5 ay sonra regl oldum arkadaşımın bebeği 13 aylık ama o da hala olmadı bence boşverin rahat günlerin tadını çıkarın benim önceden de çok ağrılı olurdu şimdi de hatta şimdi 2 katı ağrı çekiyorum 🤦🏻♀️ bu arada 24 aya kadar normal diye biliyorum yani vücut süt üretimi azalınca östorojen hormonuyla alakalı diye biliyorum süt üretimin azalınca geliyormuş adet sanırım öyle okumuştum bende ek gıdada biraz emme sıklığı azaldı sonra reglim geldi yani çok kafana takıp sitres olma derim