PonciKom Aaaa ben şok :((( hiperaktif bir bebek olucak diyorsunuz yani. Hiç gotunun üstüne oturmuyor. Hep koltuk yanlarına tutunuyor ,ayakta. Ben oyuncak önüne koyup işimi halledeyim diyorum ağlıyor, beni istiyor. Yürütec kesmiyor . Cidden anlayamadım. Babası geliyor hep onu yürütüyor . Kurtlu mubarek