Fryaselll aha sende benden çıktın :)
bende kesinlikle tadını çıkarıorum ve hatta uyku eğitimi falan kendi kendine uyuması falan kıskanırım 🤦🏼♀️
Hamakta bi kaç saat uyutup yanıma alıyorum bende. Komple yanımda yatsın isterim tabi ama hamağı veya beşiğini unutsun istemiyorum çünkü işe başlıcam ve bazı geceler evde olmayacgmda oluck :/
ondan şu az kalan zamanımda öyle tadını çıkarıormki❤️
Öğlen uykularından birini mutlaka mememde mum gb durup geçirtiyorum ❤️
Seninkini yatağa koysan uyanıormu