Eymenbebek3
tüm kilo alamayan hanımlar size bir tüyo vereyim
Benim ablam çok zayıf imiş 40 gün bunu denemiş ve kilo almış.
Tereyağına yumurtayı kırın tam pişmeye yakın pekmez katın . Bu 3 lü karışım en az 30 gün yapın. Mutlaka kilo alacaksınız.
İkinci olarak benim bir kuzenim vardı 3 öğün tatlısından yemeğine yine de kilo alamıyordu. Bir gün baktım kilo almış sordum yiyip yiyip alamıyordun nasıl oldu diye. O da yemeği bitirince sofradan kalkmadan doyduğumu düşünmeden salatayı çatallaşmaya başladım sonra tekrar yemek yemeye devam ettim dedi. Yani siz doydum demeden yemeye o sınırı zorlamaya mide kapasitesini büyütmeye çalışmalısnz.
üçüncü olarak da bir kuzenim daha vardı o da çok zayıf idi 40 bile değildi belki aşırı zayıftı herkes çok dalga geçmiş o da hırs yaptım mutlaka aşacağım diye her gece mutlaka pilav ekmek/bebe bisküvi si süt yetip yattım,kussam da yine yedim dedi. Öyle kilo almış şuan 60 larda sanırım.
Ayy çok zor bunları yapamam diyorsanız kilo almayı unutun. Bir şeyleri elde etmek istiyorsanız mutlaka çabalamanız gerekmekte unutmayın. Kilonuzu takan bir insansanız ve bu zaman zaman psikolojinizi/sağlığınızı etkiliyorsa kilo aldığınız takdirde yaşam kaliteniz artacaktır emin olun! sevgiyle kalın🤗