Benim kızım 3 ay 18 günlük sadece mama içiyor. 2-2,5 saatte bir 90 Cc yapıyorum onu da bazen bitiriyor baZen 20 Cc falan bırakıyor. Geçen ay da bu şekilde içiyordu aylık 1 kg falan alıyo ama bana kalırsa şu an az içiyor çünkü kilosu artrı ama içtiği mama aynı. 3 ay kontrolünde 6 kg dı. Bu ay az kilo alacak diye endişeleniyorum. Zorlasam da fazlasını içmez doyduğu an diliyle iter ağzını açmaz çok kararlıdır😊 sizce de az değil mi? Günlük en az 900-1000 ml içmesi gerekken anca 700 -750 falan oluyor.