[silindi] Hacerrb Tek başına mama verdiğiniz öğünlerde minimum 62 cc civarı vermelisiniz yani. Emip mamayla desteklediğiniz öğünlerde 60cc yapın içsin kalanı ne kadar bakın bi iki kez deneyip emdikten sonra kaç cc içiyor onuda tespit edersiniz. Bu 62 2-3 saatte bir anne sütü veya mama olarak en az alması gereken miktar. Altına düşmesin daha fazlasını içmesi sorun değil.
sonsuz17 Mervehicip düşünmüyorum ama zor uyuyor huysuz herkes aç diyor bi denemek istiyorum sakinlesicek mi diye
ayazasaf Hacerrb emiyorsa emme sonrası 30 cc yeterli gelir artırmayın şimdiden 1 ayına kadar hep 30 cc içiyordu oğlum emzirme sonrası. 2. Ayında 60 cc 3 te 90 sonra 120 cc ye geçtik 4 ay 22 günlük oldu şimdi 120 veya 150 cc içiyor ve 3. Ayından beri sadece mama yiyor emmiyor sütümde yok zaten. mamayı artırdıkça midesi genişkeyecek daha fazla isteyecektir. Şu an sürekli aç gibi görünüyodur sana ama bebeğin çok küçük olduğu için emme refleksi zirvede sürekli aranıyordur şimdi. Ama bir süre daha 30 cc yapın
Garfield ayazasaf bebeğim bir aylıkken beni emiyordu Üstüne 30 cc içiyordu sütün pek olmadı kesildi zaten
sevmeh Hacerrb 60 ver canım bir süre öyle devam et sonra 90 a Çıkar biz 2 buçuk aylığız şuan 80 90 arası yiyor 2 3 saatte bir
Lunabrilla Hacerrb çok az değil mi? Benimki 27 günlük 90 veriyorum hatta bazen doymuyor huysuzluk yapıp uyumuyor 30 daha veriyorum
2YildizAnnesi Hacerrb ben bebegime mama verdim vereli hep istemeye kadar veriyorum. Zaten agiz hareketinden, kafa cevirmesinden, ya da kusacak gibi ögütmesinden anliyordum. Her bebegin mama ihtiyaci farklidir
12_yil_sonra Hacerrb biz de 26 günlük olduk 18 Kasım Doğum tarihi. Sütüm yetmiyor diye mama takviye ediyorum , 3-4 kez 60cc . Gece 2 saate bir uyanıyor emziriyorum
Hacerrb 12_yil_sonra benmde 18 kasjm doğum tarihi 🤗🤗 bende hemen yükseltmek istemiyorum sabahları ve geceleri baya oluyor sütüm ama akşam 9 a doğruemmekten azalıyor o sıra 40-50 veriyorum ama genel olarak 40 veriyorum.
kucukaga Anne sütü+mamaysa 60 cc yeter ona 56 günlük bebeğe 150 veya 120 cc mama çok fazla midesi hazmedemez zaten fazlasını kusarak çıkartır ve bu bebeği rahatsız eder aç olduğunu uykusundan ve ağlamasından anlarsınız zaten bebeğinizin tepkilerine göre çoğaltın
Muemruvte kucukaga Benim 3 aylık bebeğim mama + meme şeklinde gidiyoruz. Fakat mama miktarı hep kafamı karıştırıyor. Sizce kaç olmalı veriyorum sanki doymuyor
kucukaga Muemruvte kaç cc veriyorsun canım ?ve mama alan bebekler sürekli isterler doktorum öyle demişti benim oğlumda mamayla besleniyor 5.5 aylık 160 cc içer 4 saate bir doyurduğum zamanlarda ise 180 cc içer ve uykusu çok iyi doktorum çocuk her ağladığında ağzına biberon koyma tem tene temas edip biraz da kokunla doysun demişti bebeklerin midesini gereksiz yere büyütmeye gerek yok ben 2 aylık bebeklerin 120 cc 150 cc içmelerine çok şaşırdım
raulunannesi Hacerrb canim bebegim 23 gunluk hem mama hem meme veriyorum gunde 3 defa 90 cc 30 cc yenidogulanlara veriliyo canim
raulunannesi raulunannesi ama ben sut emdikden sonra vermiyorum 8 saatte bir 90 cc mama diger vakitlerde sut
12_yil_sonra kucukaga katılıyorum zaten biberon kolay geldiği için ne versen içiyorlar . Ben medela calma biberon aldım zor içimi var diye ama yapsam 120 de içer 150 de . Ben de temkinli gidiyorum