meyrasuu melegininannesi38 doktorlar genellikle 5 ay kontrolünde tadım izni veriyolar. Hem sağlık ocağı hem de hastane doktorumuz tadımlara başlayabilirsiniz 3 gün kuralı deneyerek dedi. Kurallara uyarak gidildiğinde bi problem olacağını sanmıyorum. Ek gıda için inanılmaz heyecanlı bir anneydim😊 çok araştırıyorum
melegininannesi38 meyrasuu gerçekten bende aynı sanki 5 aylik bebek ne yiyebilecek ki ya biraz yiyince dili ile yiter doyasıya zaten yemez
Deletedmom_82 melegininannesi38 5 ay 12 günlükken başladım bugün 2.gunumuz yoğurt havuç suyu yedirdim
Zeyneppp_21 melegininannesi38 vala benimde yeni 5 aylık oldu çay ekmek başladım hiç birsy olmaz kaç aylık bebeğin benimde ilk çocuk hiç korkmadım
melegininannesi38 1annne 5 kilo 360 olmuşuz bugün gittim doktora gelişimi gayet güzel ne ile besleniyor dedi anne sutu dedik güze mamaya gerek yok dedi
17072023baloglum melegininannesi38 sutunuz yetersizse bence ufak ufak verebilirsiniz birde bebeginiz kabul ediyorsa kadiga agzini aciyorsa. Abartmadan verilebilir bizim 4 ay asisinda hemsiremiz yogurt corbasi ve yogurt verebilirsin demisti ben yagsiz tuzsuz. Corba verdim 10 gun oce yogurt veriyorum. Ogun olarak degil ama tatmasi icin muz elma veriyorum kabakla havuc denemistim
melegininannesi38 17072023baloglum ben 5.5 aylik iken ya da tam 6 da basliyacam bugün gittim kilo qlimi düzelmiş şükür
degem Arkadaşlar benim bebegim 3.5 aylik doktor önümüzdeki ay yoğurt tadim yaptırabilirsin dedi ama kafam karıştı 4 u geçmiş olacak gerçi ama erken gibi geldi bana. Kilo alımı falan da iyi aslinda
melegininannesi38 degem erken canım ben bugün doktordan geldim daha yeni 5.5 aylıkken tadimlara başla mamaya falanda gerek herseyi normal dedi