melegininannesi38 biz 5.ayda başladık. Yoğurtla başladım, 3 günden fazla yoğurt tadımı yaptırdım. Sonra sebzelere geçtim. Haşlayıp, çatalla eziyordum. Zorlandığı zaman yoğurtla yedirdim, bu yüzden yoğurtla başlamıştım.
Ek gıdaya hazır olduğunu gözlemlediğimiz için başlattık. Şükür hiç sorun yaşamadık, 21 aylık oldu şimdi çoğunlukla kendi kendine yiyor.