Acaba bezi kullanmadan önce bariyerleri bazen yapışık oluyor sıkıştırılmış paket olduğu için ben onları açtryorum yapışıksa sızdırır yanlardan. primayı çok beğenmiyorum nemli tutuyor ama sızdırması en az bezdir yine de hele bu kadar kısa sürede sızdırması normal değil