mrsfly evet çünkü bez dolu olmasa da kakasını az yapsa da sırta doğru yapıyor. Bizimkisi 4.700 ben 3 numara kullanıyorum. Ona rağmen taşıyor. Nasıl bir şey bilmiyorum ama 2 numara bizimkinin poposuna olmuyor 🙄🙄🙄
Bu arada ben harmonie de kullanıyorum onda da aynı sorun oldu ben bizden kaynaklı diye düşündüm o yüzden