Ya ne bilim böyle yatılı misafirliklerde eşsiz gidilmez diye düşünüyorum enişte vs var ben rahat edemem en azından eşim de olursa daha iyi olur anlattıklarınız tuhaf bence enişte ve teyzeniz sizi istismar etti belki yediğine içtiğine kafa yapıcı bşyler koydular malesef bazı insanlar böyle sapkın zihniyette olabiliyor üzüldüm sizin adınıza