mervegun Deneme aşamasındayım şu an, sma optipro kabız ve ishal yaptı, aptamil prosyneo aldım onu deneyeceğim, o da pahalı ve zor bulunuyor ama iyi gelsin de yeter, herkes normal aptamil gaz yapıyor dediği için korkup almadım, aslında keşke bi deneseydim onu da