mervegun Kızlar hip combiotic kullanıyorduk ama kilo alımı yavaştı e bebekteki kız normal olanı alın dedi kullanan varmı aranızda kilo alımı nasıl 3 ay 11 günlük bebeğim
berenmomn mervegun ben ilk kullandığını kullanıyorum canım memnunum kilo alımı iyi ama anne sütü ile beraber veriyorum sen sadece mama mı?
mrvbcr0 mervegun Benimde kızıma aldık ama sanki pek severek içmedi kabız yaptı Aptamil kullanıyorum kilo alımı gelişimi gayet normal
MelisasMom mervegun 5 aylıkken mama meme şeklimde gittik ve hipp organic combiotic kullanmıştım 800 gr almıştı yani önceki ay anne sütü ile sadece 250 gr almştı kızım o yüzden benim kızıma kilo aldırdı hipp
Seyma2534 mervegun bende ilk aptamil kullandım ilk 3 ay sonra ama pek kilo alamadı Sadece mama veriyorum bu ay sma optiproya geçtim daha çok kilo aldı gibi keşke daha önce geçseymişim dedim Sizde sma deneyebilirsiniz
mervegun berenmomn combitoic olanı mı ya onu kullanırken yavaş kilo alıyordu e bebekteki kız sindirime yardımcı olduğu için öyledir normal olanı kullanın dedi bana normal hip organik aldım beni emmeyi 2. Ayda bıraktı mamayı da zorla uykusunda biraz içiyor emme reflexsini yapmıyor çocuk ya
mervegun mrvbcr0 aptamil gaz yaptı bizde ve onu önermedi çoğu kiişi doktorum da önermedi bi ara aldım kullandım kilo da aldırmadı bize
MasalMira2023 mrvbcr0 Aptamilin normal olanını mı kullanıyorsunuz, ben prosyneoya başladım o da sindirime yardımcı acaba kilo aldırmaz mı, hem de pahalı normal olana göre
mrvbcr0 mervegun Yaa evet çoğu kişi memnun değil ama bebekten bebeğe de değişiyor bende baştan keşke hipple baslasaydim sma confort deneyebilirsiniz bir arkadaşımın dayısı profesör o tavsiye etmiş.
mervegun MelisasMom inşallah bize de yarar ya combiotic fazla kilo aldırmadı bize normal olanı aldım bakalım
mervegun Seyma2534 tam bu gün sma optipro aldım doktor kontrolümüz vardı 15 gündür bir gram bile kilo almamış çocuk ya hip 5 para etmez artık gözümde cidden sma optipro dene kilo aldırıyor dediler bide onu deniycem şimdi
MasalMira2023 Seyma2534 Sma optipro bizde ilk önce kabız, sonra ishal yaptı, sizde olmuş muydu bu şikayetler başlarda, sma danışmanları ilk 15 gün bunlar normal dedi ama 15 günü denemem için yeniden mama almam gerekecek, korktuğumdan tekrar almadım sma
bebelac mervegun benim bebeğim 2850 doğdu sarılıktan dolayı 2700 e düştü hipp kullanıyorum hastane önerdi zaten 1 ayda 3650 kilo oldu ben memnunum
mrvbcr0 MasalMira2023 MasalMira2023 evet hep normal olanı kullandım şükür severek iciyor kilosu da gayet iyi eğer bir problem yoksa doktorum mamayı değiştirmemem gerektiğini söyledi.
MasalMira2023 mervegun Ben combiotic kullandım benim bebeğime de kilo aldırmadı, başka mamaları denemeye başladık