Kızlar bebeğim erken doğdu 1 ay ve şuan iyileştirilmiş yaşla 1 aylık normalde ise 2 aylık ama bebeğimde uzayan sarılık vardı teni koyu ve çok saramıştı doktorumuz 2 hafta önce sarılığın geçtiğini söyledi ancak bebeğimin saçları ve kaşları sarı olmasına rağmen teni hala sarılı-kara bazen kıpkırmızı yani sarılığımız hala geçmemiş ne yapmam lazım bol bol emziriyorum ama hala teni düzelmedi sizinkilerde öyle mi yoksa benimkinin sarılığı uzadı diye mi böyle