birazquality elifminamom belki üşütmüştür oğlum 9 aylık hasta gibi bir kaç gündür dün ishal oldu iki kez yeşil yaptı sonra sarıya döndü cıvık baya
elifminamom birazquality evet benimki de sürekli yapıyor aslında ev sıcak ama bilemedim hafta içi rota aşısı olduk etkiler mi ki
elifminamom mzzz gazı hep var ya çıkartmıyor da bir türlü hep alttan çıkıyor ıkınırken kakayı da yapıveriyor
birazquality elifminamom hiç bilmiyorum ki ben vurduramamıştım rotayı ama yan etki yapmış olabilir tabi neden olmasın
elifminamom nazalex gazlı olabilir haklısın memeden de ayrılmadı bütün gece ağızdan çıkarmıyor doğru düzgün ya gazı bu ara hep aşağıdan çıkıyor
TugceAsil elifminamom valla benim evde çok sıcak ama çocuk hasta oldu öyle hasta ki 1 hafta 10 gün dışarı çıkmayacak dedi doktor bugün 1. Hafta oldu olabiliyor yani
elifminamom TugceAsil sıcakta daha çok olurlarmış zaten terleyip soğudu heralde yavrular 😞 zeytinyağı gaz damlası verdim bi gaz çıkardı kaka yaptı baya bi rahatladı çocuk 😔 gaz olayı artık bitsede rahatlasak ya