ftmadkmt yok şöyle düşünün smalı bebeklerin de ilaçları özel kanser hastalarının da. Devlet ödemiyor diye gereksiz değil bazı ülkelerde ödeniyor. Sadece bu alana eğilmesi lazım bakanlığın ya da maddiyat diyin bilmiyorum. Keşke saglıklı yiyecekler saglıklı çevre ortam olsa çocuklar hasta olmasa da aşılar da olmasa