Biz 9. Ayda olduk.. Sonra çok fena boynunda ve poposunda pişik oldu. Böyle 2 hafta döküntü halinde idi. Sonrasında ateş oldu ama orta kulak iltihabı imiş. En son 1 ay önce sağ yanağı şişti derken kabakulak oldu. O geçti bu ne derken kızamık… Şuan sırtı ve kafasında var böyle küçük büyük nokta ve sivrisinek ısırığı gibi… İnşallah hemen geçer