Oğlum 11 aylık ve dün geceden beri 38.5 dereceyi bulan inatçı bir ateşi var… Doktora götürdüm ve öksürük, kusma, ishal, burun akontısı hiçbir şeyi yok. Kan, idrar ve en son influenzadan şüphe edildiği için 3lü sürüntü testi yapıldı. Hiçbir şey çıkmadı.Serum ve iğne oldu ama hala ateşi var 37 -38. 5 bandında giden başına gelen var mıııı? .