Ay ben hepinize fikir olurum. İyice kilo aldım pazartesi diyete başlıyorum her pazartesi olduğu gibi 🙈🤣 max 2 saatte bir tıkanma faslı yapın, Şekerli, yağlı, hamur işi bolca tüketin elinizi korkak alıştırmayın ha sakın.😃 gece beslenmesi önemli. Tokta olsanız yiceksiniz. Sizin mideniz küçülmüş acikmayi unutmuşsunuz siz. Geceleri bebe bisküvisi olur Çerez olur kek vs olir yiyin yatın. Emzirme sonrası muhakkak tıkının. Beyaz ekmek te önemli sabahları tüketin. Veeeee en önemlisi hareketsiz bir yaşam. Ne kadar az hareket o kadar kilooo. Veeeee iştee sonuc: 1 ayın sonunda ki değişime inanamicaksiniz.🥰😍😍 Canan Karatay okumasın bu postu beni gebertir. Ama gerçekler bu malesef 🥲 bende hepinizden zayıflama ve zayıf kalmanın püf noktalarını istiyorum aşırı ihtiyacım var. Rabbim benden alsın size versin şu iştahı, yemek aşkını. Amin amin Aminn aminnnnnn
@Birannecikkkk @2maviboncuk @Evlatlarim52 @Deross__ @Der-ya06 @uykusuzhergece_ @1234t @Deross__