Selam kizlar.
Normalde zayıfım zaten ama artık çok çok zayıfım.
En düşük kilom 48 şuan 🥺
Evlendiğinde 70.
Hamilelikten önce 56ydim.
Doğuma 74le girdim.
Emziriyom sadece emziriyom nerdeyse çünkü mama almadı
Ek gıdası da hala düzelmedi 10 aylık oğlum 🤭
Ve bı deri bı kemik kaldım aynaya baktığımda hiç iyi hissetmiyorum kendimi evet günde bazen 1 öğün yiyorum o kadar zorlanıyorum diyeceksiniz 1 ogunle tabi alamazsin ama her zaman öyle olmuyor bazen 3 öğün yiyorum yinede ilerlemiyor aksine geriliyor kilom ama yinede belki sizlerin tavsiyesi fikri olur ya da benimle aynı durumda olan anneler vardır diye bı sormak istedim 🙏