melegininannesi38 AdileElida sende güzel günlerde büyüt canim Allah analı babalı büyütmeyi nasip eylesin bahtı da ömrü de hayırlı olsun inslalah uzun ömürleri olsun
laledevri35 AdileElida 3soru sordu ağlıyor mu huzursuz mu uyuyor mu, ağlamıyorsa uyuyorsa hzuursuz değilse tamam yeterli dedi bir de emmesi bittikten sonra gögsünü sık hala sğt geliyorsa sütünde vardır yetiyordur da dedi mama falan gerek yok dedi