Merhaba herkese , oğlum 3 ay 20 günlük. Bu zamana kadar kilo alımı gayet iyiydi. Yaklaşık 1 kg alıyodu . Ama son bir ayda sadece 475 Gr almış. Göğüslerim eskisi gibi dolmuyor. Bebeğim gece 5 saat uyursa doluyo. Ama çoğu gece 2-3 saatte bir kalkıyo. Sol memeden iki dk emdikten sonra ağlamaya başlıyor, sağda sola göre biraz daha uzun kalıyo ama bi süre sonra süt kesildiği için ağzından çıkarıyo :( kaka ve çiş çok güzel yapıyor. Ama doktor bugün ek gıda ve hippi kaşık mamaya başlamam gerektiğini söyledi. Kilo alımını düşük buldu. Ek gıda için erken değil mi kafam çok karıştı , sadece kaşık mama ve anne sütü ile mi devam etsem bilemiyorum yardımcı olabilir misiniz