Kızlar bnm de oğlum 3 4 gun ust uste gecelerı hep uykusundan uyanıp aglıyodu ıstahsızlık vardı bezı kupkuruydu gunduzlerı hep aglıyodu cısı koyu bı renktı bnde enfeksıyondan suphelendım mama yıyo bu arada gun ıcınde bol bol su ıcırdm suan ıyı cok skur he bı de gecmeyen pısıgı var o da enfeksıyon belırtısı olanılır randevu aldm arastrma hast, gtcem bakalm umarım çıkmaz bsey