Azizeguney Mislina01 bebeğimde böyle bir şey yaşamadım ama insanı rahatsız eden şey küçücük bebeği neden rahatsız etmesin ki🤕
cocomelon Mislina01 evet yeni atlattık sayılır o ladar ağlıyordukş huzursuzdukş en son çiş yaparken ağlamaya başladı iştahsızlık
Mhrnsa Mislina01 benim de bebeğim sürekli emzirmeden sonra kusuyor. Kaslarında konak var. 2 günde bir kaka yapıyor. Huzursuz değil ateşi yok gaz çıkarırken çişini yaparken herşey normal. Doktora danismali miyim idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi
Diloana90 Mislina01 hemde nasıl Benim kızım 2.5 aylık, o kadar ağlıyordu ve gece uyumuyordu ki, atak haftası ondandır dedim. Meğer kuzum idrar yolu enfeksiyonu olmuş, özellikle gece uykusu hemen bozuluyor bilginiz olsun
Mislina01 Azizeguney bebegim 42 günlük sürekli huzursuz ve aglıyor bugün tahlil yaptırdık idrar yolu enfeksiyonu varmış
[silindi] Bizde de vardi erkek bebek 2aylıkken cıktı baya huzursuzluk uykusuzlk vs yapıo dr sünnet önerdi yaptrdım cok şükür gectı eger bebegınız erkekse sizde yaptırabılırsınz sünnet derisi enfeksıyona sebep oluyomus
Mislina01 [silindi] kız bebegim akşamlar cok aglıyor gün içerisindede cok huzursuz sürekli ayagmda sallıyorum uyuyor bırakıyorum hemen geri uyanıyor bunlar enfeksiyondan dolayımı oluyor. Bide oglunuzun enfeksiyonu gecince huzursuzluğu gectimi düzeldimi
[silindi] Mislina01 benımkı halaöyle sallayınca uyuyo bıraktıgım an uyanıyo canım ne yazıkkı dogdugundan berı böyle yanı evet enfeksıyon uykusuzluk yapıo ama bızımki alıskanlık meselesi galıba 🤷♀️Tedavıye basladınjz mı
Aybuke_ Mislina01 canm gel o dersi bana sor ilk üç ay üç kes enfeksyon gecrdık en sonunda ogrendkki vajinal yapısklık varmıs onu actılar ne enfeksiyon kaldı ne huzrsuzluk inşallah siznkide gecer bnm kızm bas bas bagryodu hungur hungur glıyodu bacaklarını cırpıyosu hızlı hızlı meger idrar yoku enfeksiyonuymus bide asırı gazlıydı ikisi bi arada coxk perisan oluyosu
Mislina01 arzu58 geçmiş olsun bizimkide gecer inşallah 🙏 biz poset taktık eşim idrarı hastaneye götürdü tahlil yaptırdı dr enfeksiyon var demş ama yüksekmi degilmi bilmiyorum tahlil sonuclarıyla birlikte yarın bebegi getirin demiş
Eslem_Somuncu Benimki huzursuz degildi ama odrari kokardi goturdum baktilar vardi. Snra ialcla biraz dustu ama 2.ayindan beri yani bir aydir hic yemez oldu ve gotgide bu durum kotuye gidiyor 500 gram almis bu ay birbucuk kiko alan bebegim. İstahsizlik bence ne yaygin belirtisi ki bendede hep istahszilik yapar enfeksiyon
Mislina01 Eslem_Somuncu benim bebegim gecen ay 900 gr almıştı bu ay bilmiyorum ama iştahsız zorla emziriyorum
cocomelon Mislina01 antibiyotik 😞😞 başka çaresi yok çok küçükler çünkü Allah korusun ilerleyip hastanede yatıp tedavi görmesinden daha iyş
Mislina01 [silindi] hayır bügün ben idrarı eşimle gönderdm test için Dr enfeksiyon var yarın bebekle birlikte gelin demiş yarın gidicez bakalm 🙏