Unicorn67 benimki de 5 aylık oldu 3 aylıkken fark ettim emziği agzina her verdiğimde hemen eli sol kulağına gidiyor uyku moduna geçiyor. Bebekler bunu çok sık yaparmış bence korkulacak bir durum yok. Rutin ko trollerin aksatmayin bir problem varsa doktorunuz söyler zaten. Evham yapmayin🥰