asminmom Marsila Evet gittim Ürtiker yani kurdeşenmiş bendeki. Ben uyuzdan şüphe ettim fakat uyuz değilmiş çok şükür. Sizin bir kaç kere postlarınıza denk geldim uyuzla alakalı durumunuz çocuğunuzun durumu nasıl var mı bir gelişme?