Benimde oğlum 1 yaşına girecek henüz bilinçli bir şekilde TV karşısına oturtup izlettrmedim onunda çok ilgisi olmadı zaten sürekli bana bağlı bı bebek kolik bir bebekti bnde kendi keyfim için tv ye alistrmadm isteseydm sırf dursun diye belki alistrrdm ama içim el vermedi ilk çocuğum da o hatayı yaptım erken başladı TV izlemeye ama buna onu yapmamaya calsyorm elimden geldiğince tani abisi izlerken gözü kayıyor fark ediyorum o an kapatıyorum degstryorm ilgisini başka yerlere cekyorm