feyzas benim bebeğim 3 buçuk aylık. İlk zamanlar aynı sizin gibi arkası dönük açıktı hep tv. 2 aydan sonra dikkatini çekmeye başladı. Kafasını çevirmeye çalışıyordu, gündüzleri açmıyoruz artık. Akşamları uyuyunca açıyorum ben. Bazen film izliyoruz, eşim maç izler öyle