Meri-Mel yaa😅😅 uzun suredir psikolojik olarak iyi değilim kızıma bakarken tektim hep ve hatayda yaşıyorum deprem sonrası ne uyku uyuyabiliyor ne ışıksız kalabiliyorum psikolojik destek dahi çözüm olmuyor maalesef yani gerçekten çok korkunç zamanlardayım eşimde böyle bi gece ayarlamış biraz kafam dağılır diye düşünmüş ☺️