Tugbaakarcayy Kızlar linçlenmek istemiyorum ama kızım 6 aylık emziriyorum. Ek gıdaya zaten başlamıştık. Bugün eşimle özel bi gün bizim için kutlayacağız. Ve alkollü bi ortamda. Emzirme olayını nasıl yapacağımı bilmiyorum zaten çok içen bir insan değilimdir bi iki bardak o kadar ama emzirirken nasıl yapacağımı sorayım dedim bilen anne vardır belki
Rwerdst Tugbaakarcayy öncesinde süt sağıp onları verebilirsiniz. alkol sonrasında 1gündğ sanırım sütünüzü sağıp dökmeniz gerekiyor. Bakarsınız kaç gün diyr. Alkolsüz kokteyl de alabilirsiniz biberon tutmuyorsa
EcmArs Tugbaakarcayy bana doktorum bir kadeh şarap yada bir bira içebilirsin demişti sizde bir bardakla sınırlayıp içebilirsiniz hiçbir sorun olmuyor
[silindi] Tugbaakarcayy Bir kadeh şarap ve bira içebilirsiniz 2 3 saat sonra emzirme işlemi olabilir. Sağım yapma imkanınız var ise yapın.
Keremikobayky Tugbaakarcayy 1 kadeh şarap veya 1biradan çok büyük zarar geçeceğini düşünmüyorum ama bu konu çok kişisel bi konu ve linçe açıkk
Tugbaakarcayy Rwerdst mama içmiyor maalesef meme de uyuma huyu var birde. Gece uyuyunca çıkacağız zaten. O ara umarım mama içer yada sağdığım sütü veririm. Deneyeceğim sağolun
Rwerdst Tugbaakarcayy 2 3 saat yazıyor internette 😂😂 niye 24 saat kaldıysa aklımda 😅benim oğlumda memede uyuyor ve genelde saat başı kalktığı için alkol nanay 😂😂😂😂
mirahanim Linçsiz kapanan bir post olacak sanırım gözlerim yaşaracak 😅 alkolden önce sağın saklayın, alkolden 4 saat sonra sağın içirmeyin, sonrasını emzirebilirsiniz. Ben en az 4 saat diye biliyorum
Tugbaakarcayy mirahanim 😄😄 valla linçten korktum açıkçası bende😂 ama kendi tercihim yani içime sinmiyor evet bu durum ancak özel bi akşam geçirmek istedik eşimle kızımı uyutup🥰 gerçekten bunalımdayım inanıyorum biraz kafa dağıtmak iyi gelecektir bende 4 saat kesintisiz uyuyacağını bildiğimden sağıp öyle sabaha anca emzirebilirim
Tugbaakarcayy Rwerdst gece o durum bizde de oluyor. Mesela 1 de uyuyor genelde 2 de illa 2 kez kalkmış oluyor sonrasında sabaha kadar illa ki 3 4 kez uyanıyor çareyi ben yanımda yatırarak buldum açıkçası😂 daha uzun uyuyor öyle
Rwerdst Tugbaakarcayy yok yanımda uyumuyor 😂 korkarım da zaten ama yapcak bir şey yok inşallah güzel geçer geceniz ❣️
Yagmur0507 Tugbaakarcayy bana doktor alkolle beraber çok su içip vücuttan biran önce atmanız gerekiyor demişti
Meri-Mel Tugbaakarcayy Günah guzum gunahhhhhh bir salça olasım gelmedi değil 😃Kullanmıyorum keşke siz de kullanmasaniz kız zaten faydasız bişi ne demeye içiyorsun için rahat değilse 🥴😥
Tugbaakarcayy Meri-Mel yaa😅😅 uzun suredir psikolojik olarak iyi değilim kızıma bakarken tektim hep ve hatayda yaşıyorum deprem sonrası ne uyku uyuyabiliyor ne ışıksız kalabiliyorum psikolojik destek dahi çözüm olmuyor maalesef yani gerçekten çok korkunç zamanlardayım eşimde böyle bi gece ayarlamış biraz kafam dağılır diye düşünmüş ☺️
Afro-dit Tugbaakarcayy linclemek istemem de asla, yorum da yapmamaya karar verdim sonra bende linclenirim 🙌🙌🙌
Tugbaakarcayy Afro-dit fikrinizi belirtebilirdiniz saygı çerçevesinde problem değil ama düşünceniz içinde teşekkür ederim
Guneselif22 Sağlık çalışanı olarak yazıyorum. Bir kadeh bira veya şarap içebilirsiniz. Hiçbir şey olmaz. İçtikten 3 saat sonra emzirebilirsiniz. Bol su için. İyi eğlenceler 🤓