Didibo TubaB Rutine bindikten sonra zor değil aslında. Ama sanırım ikinci çocuk için biraz daha bekleyebilirmiştim.
TubaB Didibo ne kadar var aralarında acaba , benim 1 yaş eğer ikinci yaparsam 7 yıl koymak gibi düşüncem var
Aryakus2828 TubaB baştan başlasam sadece kendi kendine uyumasını çok isterdim geri kalan herşey tecrübe ve başarı hepimiz için
civcivoz TubaB yani bilmiyorum ama bence o zaman sanırım 1.sinifa başlıyor ya okuması yazmasıyla uğraşmak ilgilenmek de çok emek istiyor bence hem bebek hem okuma yazma da zorlar. Off annelik her türlü zor sanirim yaş aralığı farketmeksizin 🥲
TubaB civcivoz geçenlerde 8 yaşındaki yeğenim geldi hem bebeği oynattı ödevlerini yaptı kendi yemeğini yedi lavabosuna gitti dedim iyiymiş böyle 😅
Defnegzm TubaB biri 16 biri 10 yaşında iki çocuğum o kadar rahattım ki bebek fikri bana çok uzaktı ama oldu 4 aylık bi kızım var ama inan o kadar tecrübesiz gibiyim ki sanki o çocukları ben büyütmemişim bunalımdayım yani o deneyimle baştan başladım ama hiç bir fark yok
Pol34 TubaB daha az kendimi suçlardım. Daha az kendimi strese sokardım. Başlarda doymuyor sütüm az diye çok ağladım üzüldüm sanıyordum ki herkesin sütü çocuğunu doyuracak kadar oluyor. Artsın diye çok geceleri kalkıp sağdım. Meğer dinlensem daha az stres olsam artacak belki. 4 ay falan salak gibi üzmüşüm kendimi. Bi de uyumayınca modum düşerdi uyumak istemiyorsa uyumasın aman diyorum diyorum artık. Kendime bi de onu mu stres yapıcam.
TubaB Pol34 kesssinlikleeee katılıyorum. İlk4-5 ay için uyuması için stresler çok gereksizmiş… bu aylar için normal bu düzensizlikmiş , ben de geri dönsem sal derdim kendini üzme bu geçecek
Yagmur_24 TubaB gerçekten her şey ama her şey farklı olurdu siz bunu sormuşsunuz okurken bi gülümsedim ben inanılmaz yıprandım herkese tavrım da farklı olurdu kabullenmezdim mesela bazı şeyleri uzun uzun yazmicam ama gerçektrn farkı düşünğnce bile hissettim
alparslan1_ Geri dönme kelimesi bile geriyor. Boşveriyorum eski zamanları. Çocuk büyüdükçe arkasından koşturuyorsun ama daha kolay oluyor çoğu şey bence. Dün 6. Ayına girdi ve bir nebze rahatladım. Ek gıdası olsun oyalanması olsun büyüdüğü için birşeyler daha kolay. Eskiden yattığı yerden oyalayamıyordum zordu
TubaB alparslan1_ evet oyuncakları farketmesi büyük bir adım ve kolaylaşıyor daha da ,,, ilk aylarda kullandığı battaniyeyi gördüm rafları düzenlerken , ptsd atağı geçiriyor gibi hissettim , cidden başa dönme fikri bile yorucu. Yıpratıcı .