Bebeğim 1 yaşında , bu yıl hem onu büyüttü hem beni büyüttü , bu deneyimimle geçen seneyi tekrar yaşasam bu kadar yıpranmazdım heralde , uyku ek gıda lohusalık daha farklı geçerdi. En azından ne kadar zorlanacağımı bilir ona göre gardımı alırdım🥹
.
mesela 4.aydayken uyku eğitimi vermeye çalıştım 3 hafta uğraştım delirdim ve olmadı çünkü en zor atak haftasında denemeye başlamışım meğer… üstünden 8 ay geçti hala tekrar denemeye korkar oldum. Şimdi olsa 4. Ay atağı geçene kadar bekler sonra uyku eğitimi verirdim. O haftalarda boşuna yıprandım 🥲
.
Benim gibi düşünen anneler var mı , aynı deneyimle tekrar başlasanız neyi farklı yapardınız?