Elfkaraks yani kime göre neye göre. Evet persentle göre kilo normalse doktorlar normal diyor. Ama mesela benim oglumda 7 aylık 9 kg. Doktor buna da normal diyor. Kaldı ki benim ilk bebeğimde ben cok kilo problemi yaşadım. Doktorlar ona da iyi diyordu ama uzun oldugu icin zayıf duruyordu. Hala öyle. 2 yasında 12 kilo. Boyu 92-93 civarı.