eslmal Bebeğiniz kaç haftalık ve kaç kiloyla doğdu? Ona göre az ya da çok demiştir. Bebeğimin kilosu sizin bebeğinizden daha az ama bize normal, ekstra bir şeye gerek yok anne sütüyle devam edin, ek gıdada da normal ilerleyin demişti. Doktordan doktora da farkediyor olabilir. İnşaAllah bi sıkıntı yoktur. Sadece kilosu az denmiştir, o da beslenmeyle düzelir 😊🤲🏻