Alpbaby karakizika1704 ya benimki 9 aylık yumurtayı öyle tane yiyemiyor boğazına takılıyor hep napabilirim fonatesde aynı şekilde
cnsyldz karakizika1704 benim bebiş hiç sevmedi türk usulü kahvaltı yaa :(( İmrendim şuan size, şifa olsun meleğinize :))
tultanhanim karakizika1704 sağlık olsun miniğe 😋 telefon modelimiz aynı imiş çok dikkatimi çekti ama benim telefonum böyle net çekmiyor program mı kullanıyorsunuz acaba
karakizika1704 Alpbaby ilk başta verirken hep labneyle karıştırarak verdim yumuşatsin yiyebilsin diye alışınca böyle verdim direk yedii
cnsyldz aselismomy artk değil alerjinin önüne geçmek için artık erken veriyoruz. Ben sarıyı güvenli olarak seçtikten 10gün sonra beyazına da başladım 3gün kuralıyla tattı sorun olmadı 6bucuk aylık falandı, o zamandan beri yiyor
karakizika1704 aselismomy doktorumuz bize sadece bal ve süt vermeyin dedi diğer herşeyi ver dedii ben sadece ilk ay sarışını verdim sonra beyazınıda verdim
tosbiksmoms aselismomy bizim ebemiz de 9. Ay aşisindan once yumurta beyazını tattır alerjisi varmi bak dedi. Yanı 1 defa verdim birşey olmadi yavaş yavaş veriyorum. 8 buçuk aylik.
karakizika1704 cnsyldz sagolun teşekkür ederim ben hiç bulamaç yapmadım yaaa herşeyi birbirine katınca şahsen kusmuk gibi oluyordu benim hoşuma gitmiyordu bebegimede vermek istemedim böyle alıştı böyle yiyor hep 😊😊
karakizika1704 tultanhanim benim tlfnumda hiç güzel çekmiyordu bulanık çekiyordu eşim bi ayar çekti kamera ayarlarından sonra böyle guzellesti 😊
karakizika1704 Beren2323 bazenleri yutuyor bezenl3ride çiğneye çiğneye yutamıyor bugün mesela iki tane yedi sadece yemek istemi zeytini
printhelloworld karakizika1704 maşallah yavruya benim kızım 13 aylık hala yumurta beyazı yemiyor sarısını da karıştırıp veriyorum kahvaltısına dövülmüş ceviz eklemenizi de öneririm. domates asidik olduğu için pişik yapabilir genelde 1 yaş sonrası öneriliyor ama sizde yan etki yapmamış sanırım
karakizika1704 printhelloworld normalde labnenin içine cevizi koyarım ama bitmişti ondan dolayı bugün cevizsiz oldu domatesi hergun vermiyorum asitli olduğu için pişik olmasın diye
Sevoinci karakizika1704 o dönemlerde kahvaltının içinden geçen bebeğim şimdi lokma yemiyor 10 aylık olduk😔
Sevoinci karakizika1704 inşallah strese girdim iyice ben de yemediği için aslında kendi haline bırakmak gerekiyormuş