Nghn şu an 9 buçuk aylık. nimenrix 7 aylıkken yapıldı hiç sıkıntı yaşamadık. Bexsero 9 da yapıldı. Ateşi 37.5 un üstüne çıkmadı ama aşıyla birlikte calpol verdi doktorumuz. Akşam da verin dedi verdik çünkü huysuzluk oldu 2 gün ateşi takip ettik çıkmadı şükür ama bacağında aşı yeri şişti 2 ay şişlik olur dedi.