esrablks ya ben çok üzülüyorum parası olan bu aşıları yaptırıp çocuklarını koruma altına alıyor ki en doğal hakkı,tedbirimizi alıp takdir Allahın.Bende yaptircam inşallah bu aşıları, ama yaptiramayanlar adına çok üzülüyorum, Rabbim bütün evlatlarımızı korusun inşaallah 🤲