Mce 8 ay 24 günlüğüz. Boyumuz 74 cm kilomuz 8800. 7.aydan beri desteksiz oturuyor. Tam 8 aylık olduğu gün emeklemeye başladı, emeklerken poposunu devirip kendi kendine oturuyor🫶🏻 yine 8.ayın başında 2 dişi birlikte çıktı, üstler de kabarık ama zamanı var sanırım.
Yine bu ay gelen başka bir güncelleme olarak anne, bababa, dedede, gell gell gibi kelimeler başladı. 💘 kendince alkış yapıyor iki elini aşağı yukarı sallayıp, elini kulağına koyup alo yapıyor güya🤣 ayakların nerde diyince de ayaklarını dans ettiriyor anneannesi öğretmiş bunu da😅
Gündüz uykuları maşallah diyim son 1.5-2 aydır güzel. 2 uykuya düştük 2-3 saat toplam uyuyor gündüz. Ammaaa geceler, ah gecelerr diyorum🌚🌚 hele o diş haftası neydi ya anam ağladı yemin ederim. Atağın da son günleri özellikle son 10 günü çok şiddetli mızmızlıkla geçiyor.
Ek gıda eh işte. Bizim yediğimiz her şeye sulanıyor büyük bi heyecanla, ona özenerek yaptığım şeylere burun kıvırıyor üzülüyorum😔
Bi de ayrılık kaygısı başladı sanırım odadan çıkarsam hemen yaygarayı basıyor ve hırsla sürekli emmek istiyor ki bu çok yorucu olmaya başladı