Bebeğim 8 aylık oldu yeni. Ek gıda nasıl ilerliyor? İnternette görüyorum bebeğimle aynı aydaki bebeklee baya iyi yiyor gibi bebegim pek yemiyor çok az yiyor. Bunu biraz kafama takıyorum. Kilo alımı iyi ama. Desteksiz yarım dakika falan oturabiliyor ,yuvarlanıyor baya. Diş henüz yok. Uykular eh işte. Sizde durumlar nasıl?