Bizim de bağırsak ve kanında çıktı crp si 12 idi ondan önce de 15 di emmiyordu sürekli kusuyordu bir hafta hastanede yattık serum yedi devamlı bebeğim ishali geçti çıktık 2 gün sonra ishal yeniden başladı hastaneye gittiğimizde crp 12 tedavilik bir durumu yok bol emzirinn dediler gönderdiler Allah acil şifalar versin bende çok üzüldüm ne yaptım da enfeksiyon kaptı diye sağlık ocağında ebe hanım annenin içtiği sudan bile geçmiş olabilir demişti