Denizz97 17 aylık bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı. Çok ağlıyorum çok kötüyüm bebeğim sürekli uyku halinde hiçbirşey yemiyor. Pazartesiye kadar antibiyotik iğne vurulacak tekrar bakılacak olmazsa hastaneye yatması gerekebilir dediler. Başına böyle birşey gelen var mı ben nerde hata yaptım da enfeksiyon kaptı çocuğum hiç bilmiyorum
zeynep91 Denizz97 bu sizin hatanız değil ki cocuk bu elbet hasta olacak hasta olarak zaten vucut bagısıklık kazanacak smdi korunsanızda ilerde okula baslayacak ordan bulasacak bu gibi seyler icin aglamayn guclu durun ki evladınızla ılgilenebilesiniz..Antibitoykle gecer zaten crp bzdede yuksekti öyle duzeldi salgın var cok Allah beterinden korusun gecmıs olsun
pinkooo_02 Denizz97 benim oğlumda kaptı çok şükür geçti şuan da boğaz enfeksiyonu olmuş antibiyotik kullanıyoruz sizede çok geçmiş olsun acaba kaç çıktı enfeksiyon cokmu yuksek
mihriiican Denizz97 benim bebeğim daha 35 günlükken 5 gün kadar hastanede yattı kanında enfeksiyonu yüksek çıktığı için. Antibiyotik tedavisi uyguladılar şuan çok şükür çok iyi. O süreçte bende çok ağladım çok üzüldüm kendimi suçladım. Eminim ki siz fazlasıyla dikkat ediyorsunuzdur zaten ama şunu da unutmayın ki bebeklerimiz zannettiğimizden daha güçlüler. Ve evet şuan size sinir bozucu gelecek belki ama gerçekten de böyle böyle büyüyecekler. En kısa sürede şifa bulur inşallah bebişiniz şunu da unutmayın şuan size ve enerjinize her zamankinden daha çok ihtiyacı var bol bol sarılıp bununda geçeceğini iyi olacağını söyleyin bebeğinize. Hem size hem de ona iyi gelecektir. Çok geçmiş olsun 🩷
mystery1903 Denizz97 benim bebegimde de cikmisti kanında enfeksiyon 5 gun boyunca atesi düşmedi. Serum ve iğne olduk bide antibiyotik kullandik gecti. Cok gecmis olsun kendinizi suçlamayın allah beterinden korusun
mingos Denizz97 merhaba öncelikle belirtmek isterim ki siz bir hata yapmadınız. çocuğunuzun enfeksiyon değeri çok yüksek değil. benim kızım hem 6 aylıkken hem de 9 aylıkken kaptı. 9 aylıkken değeri 1000 küsürlerdeydi. hem kanda hem idrarda enfeksiyon çıktı. 1 hafta hastanede yattı. zordu evet ama kendinizi suçlamayın. her gün kan aldılar enfeksiyon için değeri eve çıkmaya müsait hale gelince de antibiyotik kullandık
Denizz97 mihriiican çok haklısınız ama elimde değil ister istemez kendimde arıyorum bir şeyler. Cümleleriniz iyi geldi çok teşekkür ederim. Bebişinizle sağlıklı mutlu yaşayın inşallah 🤍🤍
zeynep91 Denizz97 tabi düşer antibiyptiğin 2.gnu iyileşmeye baslamstı 1 hafta snra kontrolde crp 1 cktı dusmstu yani tamamen cok skurlorkulacak bsy yok
ftmadkmt Denizz97 canım benim bu ara salgın benim 3 aylık bebeğim de enfeksiyon kaptı bende çok korktum kucucuk bebegime antibiyotik ağrı kesici burun Spreyi verdi doktor geçer merak etme
Denizz97 mingos çok teşekkür ederim güzel düşünceniz için ister istemez kendimi suçlamak geliyor aklıma. İnşallah bizim evde devam eder tedavimiz hastanede yatmak zorunda kalmayız çok huysuz bi bebeğim var. Çok geçmiş olsun Rabbim hepimizin yavrusuna şifa versin 🤍
mingos Denizz97 amin inşallah, evde tedavi ile düzeleceğini düşünüyorum açıkçası ama doktor daha iyi bilir tabi. bu arada yardımı olur mu bilmem ama ben kızıma ilaç içeremezdim hiç. emzik kullanıyordu, emziğine batıra batıra veriyordum ilaçları.