@Hbbsnnplt kusura bakmayın yazdığınızı şimdi gördüm. Belirtiler ateşti ve kokulu idrardı, aşırı da huysuzluk vardı uyku düzeni vs yoktu çünkü uyumak istemiyodu. Bende yüksek ateşle hastaneye götürdüm enfeksiyon çıktı 12 gün antibiyotik tedavisi oldu testleri yapıldı çok şükür geçti. Şuan 2 yaşında o günden beri 6 ayda bir test yaptırıyorum tekrarlama olasılığı yüzünden ama daha hiç tekrarlamadı şükür ki.