1,5 aylıkken crpsi 48 çıktı hemen ertesi gün yapılan testte 110 çıkmıştı kızımın 12 gün hastanede kaldık hem kanda hemde idrarda enfeksiyon olduğu için belinden Lp yapıldı çok şükür menenjit vs çıkmadı sadece enfeksiyon için damar yolu açtılar antibiyotik verdiler. Aslında 10 gün yattık hastanede ama iki günde başka hastanede yatış vermeden yalandan serumla fitille geçiştirmişlerdi. Hastanede yatması en iyisi olur emin olun. Allah şifa versin inşallah.