gecekusu_- kesinlikle ben organizasyon şirketinde çalıştım inanın bir yaş doğum günleri bebişlere eziyet uykuları geliyor kalabalık istemiyorlar kalabalık onları korkutuyor ne doğru dürüst fotoğraf cikiyo ne de insanlar bir şey anlıyor o yüzden fotoğraf çekimi en iyisi 😘 yine evde pastasını keseceğiz ama kendi aramizda