Merhaba iyi akşamlar anneler sorum başlıkta belirttiğim gibi kızım 9 aylık ona güzel anılar bırakmak istiyorum ilk çocuğum ve yılbaşı konsepti çekimlerinden yaptırmak istiyorum aranızda çektiren var mı yada fiyat bilgisi olan genelleme fiyat ne söylüyorlar bilgisi olan yada çektiren anneler yazabilir mi ☺️ şimdiden çok teşekkür ederim ❤️