AEgemm beni de sureklı bu konuda uyardılar ,hatta k.valıdem geldı gıttı cocugu öldüreceksın dıye soyledı ,tabı içime korku dusurdugu zamanlar oldu ama bellı bi aydan sonra o korkularım gectı ama ufaksa cok dıkkatlı davranmak gerekıyor ,yorgan kullanmıyorum mesela ben suan battanıye yeterlı oluyor ama cok sogumadıgı için hava,sogursa onu uyku tukumu ile yatırırım bıraz uzaga koyarım yerde yatıyoruz ıkımızde geniş bi alabımız oluyo