1bebegimiz 9ay 22günlük hep benimle uyudu son 2 aydır babası rahat edemediği için salonda uyuyordu. Beşiğe alıştırmayı denedim ama ben pes ettim hep. 2gündür bizim yatağın yanına çift kişilik yatak koydum. Uyandıkça hemen aşağı kayıp emziriyorum. Ben uyusam da sorun olmaz ikimiz de rahat ederiz diye geldi aklıma aklım kalmıyo en azından düşer mi diye