Mrveyll77 merhaba, lütfen buradaki insanların bebek kilolarına takılmayın. Burada herkesin 3 aylık bebeği 15 kilo anlamadım gitti. Benim çocuğum da 4 ay 5 günlük, kilosu sizinkinden biraz daha fazla. Benimki de günde 3-4 kez kaka yapıyor, doktora sorduğumda “daha bağırsakları gelişmemiştir yeterince, geliştikçe az kaka yapacak” dedi. Yani lütfen ek gıda başlamayın doktorunuz tavsiye etmediyse. Hatta içinizi rahatlatmak için söyleyeyim, benimki son kontrolünde 400 gr almıştı, doktorumuza “biraz az almış bu ay” dediğimde “aman sen de bir şey olmaz 100 gr eksik almış” dedi :) ek gıdaya geçeyim mi dedim (yoğurt vs), kesinlikle geçme dedi. Lütfen doktorunuzun tavsiyesinden çıkmayın bu hususta. Gerçekten çok az kilo almıç olsaydı doktorunuz eminim başka şeyler tavsiye ederdi. Canınızı sıkmayın :)